B2B Goes Social II

Hét social media business to business event van 2011 was toch wel B2B Goes Social. In april vindt de tweede sessie plaats bij Nyenrode Business Universiteit. Be there!

B2B Goes Social

 

Programma B2B Goes Social op Nyenrode Business University

Op donderdag 12 april vindt bij Nyenrode Business Universiteit hét Social Media symposium van het jaar plaats: B2B Goes Social (#b2bgs).

Het symposium is bedoeld voor marketingmanagers en -directeuren in B2B die hun Social Media kennis naar de ‘next level’ willen brengen, en daarmee de ‘next step’ in hun online business gaan zetten. Het avondprogramma is als volgt:

  • Prof.dr. Henry Robben (Nyenrode Business Unviersitet en StratEx): strategische aspecten van sociale media in relatie tot het concurrentievermogen van de onderneming
  • Drs. Katherine Kucherenko (Kittyhawk): welke bijdrage levert Social Media aan een duurzame business strategie
  • Rick Mans (CapGemini): Social Design toepassen om participatie aan te moedigen
  • Prof.dr. Steven van Belleghem (InSites)
  • Ronald Velten MBA

De avond wordt afgesloten met een panel waarin een aantal Social Media Marketing professionals zullen ingaan op de vragen uit het publiek en hun kennis en ervaringen over het succesvol gebruik van Social Media bij B2B bedrijven zullen delen. De dagvoorzitter, cabaretière Carolien Borgers, zal zorgen voor een onvergetelijke avond.    

Kittyhawk is samen met Nyenrode Business Universiteit de organisator van dit event en wij bieden u graag de deelname aan #b2bgs aan. 

Kijk voor meer informatie en om in te schrijven op de website van B2B Goes Social.

remco
Remco van Buren
15 mrt 2012
Dit artikel is
2361x bekeken

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben de eerste die reageert!
This thread has been closed from taking new comments.

Volg ons op Facebook