Campagne website Bedrijfsopleidingen ROC de Leijgraaf

Voor de nieuwe campagne van ROC de Leijgraaf om bedrijfsopleidingen beter onder de aandacht te brengen, heeft Kittyhawk een campagne website ontwikkeld.
  • Afbeelding 1
  • Afbeelding 2
  • Afbeelding 3
  • Afbeelding 4

ROC De Leijgraaf heeft in de wijde regio een goede naam als roc waar jongeren mbo-opleidingen volgen. Minder bekend is dat je bij deze kennisinstelling ook terecht kunt voor het om- en bijscholen van (volwassen) personeel. Ons "zusje" en soort van reclamebureau david ontwikkelde een campagne, gericht op het bedrijfsleven, die een verbinding legt tussen de onderwijskwaliteiten van De Leijgraaf en de relaties met gerenommeerde bedrijven  in de omgeving. Boodschap: je hoeft niet ver te zoeken voor opleidingen en cursussen op maat, kwaliteit is dichtbij. Doel is dat binnenkort op de vraag ‘bedrijfsopleidingen?’, het eerste antwoord luidt: ook De Leijgraaf. 

Projectinformatie

De website is ontwikkeld op het ModX CMS. De doorlooptijd van design tot livegang heeft circa 6 weken in beslag genomen.

 

Nieuwsgierig of geïnspireerd geraakt naar aanleiding van de samenwerking tussen Interart en Kittyhawk? Of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

 

Volg ons op Facebook

Laatste "Trots" artikel
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam