david en Kittyhawk winnen samen pitch voor ROC de Leijgraaf

Kittyhawk mag samen met david de komende vier jaar (online) de communicatie en pr voor ROC de Leijgraaf verzorgen. Voor de tweede achtereenvolgende keer won david, dit keer samen met Kittyhawk, de pitch van De Leijgraaf. Een hele mooie prestatie, waar we trots op zijn.
  • david en Kittyhawk winnen samen pitch ROC de Leijgraaf
  • De ondertekening

david heeft hiermee voor de tweede achtereenvolgende keer een pitch van ROC De Leijgraaf gewonnen die deel uitmaakt van een  Europese aanbesteding, een opvallende prestatie. david werkt sinds 2008 als ‘communicatie-afdeling’ voor de onderwijsinstelling en zet de goede relatie dus voort. Kittyhawk voegt hier nu zijn specialisatie als online adviesbureau aan toe. 

Crossmediale campagne 

ROC de Leijgraaf heeft 9000 studenten en telt 13 locaties in de regio Noordoost Brabant. Reclame- en communicatiebureaus konden zich inschrijven voor de aanbesteding van het werk. De beste 3 bedrijven mochten zich met een ‘case’ aan De Leijgraaf presenteren. De combinatie david/Kittyhawk heeft een crossmediale campagne ontwikkeld waarin de social media een belangrijke rol spelen bij het enthousiasmeren van (toekomstige) studenten en hun ouders. 

Volg ons op Facebook

Laatste "Trots" artikel
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam