Evian scoort met Spiderbaby nieuwe viral

We weten het allemaal al langer, baby's doen het goed op Youtube. En Spiderman ook. En Evian heeft die twee nu gecombineerd. Baby's en Spiderman. En dan krijg je natuurlijk weer een viral van jewelste. Het kan zo simpel zijn...

Evian Spider-Man en Spider-Baby

 

Evian, Baby&Me, #Liveyoung en Spiderman

Evian (die van die flesjes water) maken al jaren geen reclames meer zonder een prominente rol voor baby's. Past ook wel bij hun #liveyoung gedachten. En ze scoren er al jaren mee op televisie en hebben er een aantal echte Youtube kneiters van virals door gekregen. In 2009 maakte de online wereld kennis met de rolschaatsende baby's en die zijn inmiddels meer dan 74 miljoen keer bekeken. Vorig jaar introduceerde Evian een nieuwe inzet van baby's met de campagne baby&me waarin volwassenen hun baby-dubbelganger in de spiegel zagen. En met maar liefst zo'n 77 miljoen views op Youtube was dit wederom een succesvolle viral. En op deze voet gaat Evian verder, alleen hebben ze nu een dealtje gemaakt met Sony, die binnenkort de nieuwe Spider-Man film presenteert getiteld The Amazing Spider-Man 2.

Introductie van de Spider-Baby commercial via Snapchat

Vanaf 21 maart begon Evian shots van de nieuwe commercial te laten zien op Snapchat. Op 24 maart volgde een teaser op Youtube en vervolgens werd de nieuwe commercial op 2 april gelanceerd op Youtube. Inmiddels heeft de video al weer zo'n 6,5 miljoen views, dus deze zal ook weer viral gaan. 

Terecht, want het is een leuke video, toch?

remco
Remco van Buren
06 apr 2014
Dit artikel is
2679x bekeken

Deel dit artikel via:

  • Share on Google+
Nieuwsbrief

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben de eerste die reageert!
This thread has been closed from taking new comments.
Laatste "Gespot" artikel
"Close to home | It can wait", de viral video met statement van AT&T