Gespot

Bij 'Gespot' vind je diverse multimedia content die hot en actueel is, bijvoorbeeld interessante infographics, een bijzonder artikel of leuke YouTube filmpjes. En natuurlijk laten we weten waarom wij het zo bijzonder vinden.

"Close to home | It can wait", de viral video met…

We weten het allemaal, social media en verkeer gaan (bijna) net zo slecht samen als drank en verkeer. Maar ben eens eerlijk, zit jij nooit eens je Facebook te checken, een Whatsappje te sturen of snel even een fotootje op Instagram te zetten van de prachtige omgeving wanneer je achter het stuur…

De afmetingen van afbeeldingen op social media - infographic

De afmetingen van afbeeldingen op social media -…

Het draait online natuurlijk steeds meer om visuele content. En of het niet al lastig genoeg is om goede visuele content te (laten) creëren, het feit dat elk social media netwerk weer zijn eigen afmetingen hanteert maakt het er niet makkelijker op. Want je wilt natuurlijk wel dat je content…

"The man and the dog", een bijzonder verhaal dat…

Wat krijg je als je bij een goed doel een video maakt die het verhaal vertelt over de vriendschap tussen een man en zijn hond en zorgt voor een onverwacht einde? Juist ja, een viral. En daarmee een mooie video om de week mee af te sluiten.

10 redenen waarom je een mobiele website nodig hebt

10 redenen waarom je een mobiele website nodig hebt

Een website die er niet alleen op een pc, maar ook op een tablet of mobiel goed werkt. Dat is een (responsive) mobiele website: een belangrijke uitbreiding van een 'gewone' website in een tijd waarin steeds meer mensen via hun mobiel op internet surfen . Wij geven je tien redenen waarom het nu tijd…

Twitter blunder Malaysia Airlines

Twitter blunder Malaysia Airlines

Op Twitter is ophef ontstaan over een tweet van Malaysia Airlines die op zijn zachts gezegd niet heel handig was. In het bericht wat bij een promotie-actie hoorde, schreef MA: "Want to go somewhere, but don’t know where?”

Jerry Seinfeld brandt de reclamewereld af na winnen CLIO Award

Jerry Seinfeld brandt de reclamewereld af na winnen…

Komiek Jerry Seinfeld, bekend van de gelijknamige komische serie uit de jaren '90 mocht een CLIO Award in ontvangst nemen. Blijkbaar voor Seinfeld het moment om eens te vertellen wat hij werkelijk vindt van reclamemakers...

KLM scoort met #lostfound campagne

KLM scoort met #lostfound campagne

Reizen met het vliegtuig is voor veel mensen het ultieme vakantiegevoel. Heerlijk die hectiek op het vliegveld, de spanning en de euforie. Nog even en je vertrekt met het vliegtuig naar verre oorden en culturen. Of je komt terug van vakantie en staat te wachten op je koffers. Boordevol energie,…

De inhakers op Prinsjesdag 2014

De inhakers op Prinsjesdag 2014

Het is weer die tijd van het jaar; Prinsjesdag. Oorspronkelijk vooral een Haags onderonsje tussen de politieke elite en ons staatshoofd in het bijzijn van de old school pers. Tegenwoordig een hoedenparade van zelfingenomen politici, die de job van W.A. eigenlijk overbodig hebben gemaakt door als…

"Perspective" - de nieuwe commercial van Apple voor…

Niemand kan het gemist hebben, 9 september was het Apple Event. Ongetwijfeld waren jouw Facebook en Twitter timelines ook helemaal gevuld met foto's van de nieuwe iPhone6 en (nog spannender) de AppleWatch. Maar Apple introduceerde meer die dag, zoals Perspective, de nieuwe commercial...

Starbucks en #Namefails, een knap staaltje conversatie creatie?

Starbucks en #Namefails, een knap staaltje conversatie…

Wel eens bij Starbucks geweest? En hebben ze je naam goed gespeld? Nee hè? Waarschijnlijk niet. Op een of andere manier spellen de barista's van Starbucks je naam vrijwel altijd fout.

KLM blundert met WK tweet

KLM blundert met WK tweet

De laatste social media blunder komt van KLM. Met het plaatsen van een "grappige tweet" haalde KLM zich de woede op de hals van heel veel Mexicanen. Helaas werd deze tweet als rascistisch bestempeld en kreeg KLM een stortvloed van boze reacties over zich heen.

Coca-Cola tovert huidige lege colaflesjes om tot bruikbare objecten

Coca-Cola tovert huidige lege colaflesjes om tot…

Plastic flesjes zijn een grote aantasting voor de natuur. Plastic duurt tientallen jaren voordat het door de natuur wordt afgebroken. Om dit tegen te gaan introduceert Coca-Cola de “Coca Cola Caps”. Met deze caps worden bestaande lege flesjes omgetoverd tot een puntenslijper, waterpistool,…

Collega Jeffrey een hit op Dumpert?

Collega Jeffrey een hit op Dumpert?

Onze collega Jeffrey was een paar dagen van huis voor een bezoek aan de Media Future Week in Hilversum. Voor zijn vriendelijke huisgenoten een mooi moment om hem eens te verrassen bij thuiskomst... En om de verrassing vervolgens via Dumpert met de wereld te delen.

Coca-Cola verrast bouwvakkers in Singapore met drones

Coca-Cola verrast bouwvakkers in Singapore met drones

Met een bijzonder initiatief waarbij zelfs drones werden ingezet, heeft Coca-Cola bouwvakkers in Singapore weten te verrassen. Een soort van Open Happiness op grote hoogte, zeg maar.

Voldoet mijn webshop straks aan de nieuwe wetgeving van Koop op afstand?

Voldoet mijn webshop straks aan de nieuwe richtlijn?

De Europese Richtlijn Consumentenrechten wordt dit jaar geïmplementeerd in de Nederlandse wetgeving. De voornaamste reden van de wetswijzigingen is het op één lijn brengen van de regels voor koop op afstand in heel Europa. Meer duidelijkheid en vertrouwen voor de consument. Dus dat is goed…

Laatste "#KHDD BLOG" artikel
Opinie
Opinie