Gespot

Bij 'Gespot' vind je diverse multimedia content die hot en actueel is, bijvoorbeeld interessante infographics, een bijzonder artikel of leuke YouTube filmpjes. En natuurlijk laten we weten waarom wij het zo bijzonder vinden.
De 47 slechtste social media cases #fail

De 47 slechtste social media cases #fail

Maar liefst 47 Social Media blunders, missers, screw ups of #fails op een rijtje...

7 principes voor succesvolle implementatie van e-health in je organisatie

7 principes voor succesvolle implementatie van…

Hoe geef je het primaire zorgproces geheel of gedeeltelijk online vorm? Een succesvolle inzet van online diensten raakt het hart - en dus aan alle onderdelen- van je organisatie. Daarmee is ontwikkeling en implementatie van e-health een organisatieverandering, en ben je er niet met een project of…

Nep travestiet wint modellenwedstrijd Otto op Facebook

Nep travestiet wint modellenwedstrijd Otto op Facebook

Tja, zo werkt social media ook... "Online warenhuis Otto zit met een curieus social media-probleem. Het bedrijf schreef een modellenwedstrijd uit op Facebook en nu blijkt een als vrouw verklede student, met erg weinig smaak, te winnen."

Het einde van cookies is in zicht

Het einde van cookies is in zicht

De huidige cookie heeft zijn langste tijd gehad. Het wordt tijd dat ik kan bepalen wat er in de cookie staat en aan wie ik het cookie geef. Welke alternatieven zijn er?

De internet crowd versus een sociaal intranet

De internet crowd versus een sociaal intranet

Op internet is ontzettend veel kennis gratis beschikbaar. Hoe kun je daar als organisatie voor kennismanagement gebruik van maken? Wanneer beperk je je tot intranetten? En wanneer maak je gebruik van externe social media?

Social media in de media update week 46

Social media in de media update week 46

Kijk, dat is handig, een overzicht naar maar liefst 36 aan social media gerelateerde artikelen. Ben je direct bij over alle ontwikkelingen van week 46.

Win loyale klanten met customer delight en e-mailmarketing

Win loyale klanten met customer delight en…

Een loyale klant brengt meer op en kost minder. Bedrijven willen daarom klanten aan zich binden. Een goed product is niet genoeg, daar is meer voor nodig. Hoe krijgen we onze klanten loyaal? En wat is de rol van e-mailmarketing?

Social Media Marketing: 5 leiders die het begrijpen

Social Media Marketing: 5 leiders die het begrijpen

Van CEO's mag je verwachten dat ze de ambitie hebben om invloed uit te oefenen. Slechts 36% van de CEO's van de top 50 global brands gebruiken internet (social media en corporate sites) daarvoor. Raar en een gemiste kans. Deze 5 CEO's bewijzen dat het zinvol kan zijn.

Is jouw bedrijf ‘Conversation Ready’?

Is jouw bedrijf ‘Conversation Ready’?

Zowat elk bedrijf denkt momenteel na over een conversation strategie, social media strategie of iets dat anders klinkt maar hetzelfde wil zeggen. Zijn de Europese bedrijven ‘Conversation Ready?

De ontwikkeling van Facebook als brandplatform

De ontwikkeling van Facebook als brandplatform

Wat ooit startte als communicatieplatform voor studenten is inmiddels een platform geworden waarop global brands massaal fans aan zich weten te binden. Infographic over de ontwikkeling van Facebook als brandplatform. via @Mashable

Gaat Facebook Google verslaan?

Gaat Facebook Google verslaan?

Dit is een "mustread" voor iedereen die meer wil weten over de strategie van Google, over de strategie van Facebook, en waarom Facebook weleens als winnaar uit de bus kan komen. via www.wired.com

KLM brengt campagne met social media-surprises

KLM brengt campagne met social media-surprises

Kijk, dan ben je sympathiek en proactief bezig met social media: "KLM geeft tot 26 november op Schiphol kleine persoonlijke attenties aan klanten die via social media vertellen dat ze met KLM gaan vliegen."

Twitter case met tips voor beginners - Eén jaar NIMAtweets

Twitter case met tips voor beginners - Eén jaar…

Interessante case beschrijving van Lex Berghuis over de lessen die NIMA geleerd heeft na een jaar lang twitteren met @NIMAtweets. via @Dutchcowboys

Offline reclamecampagnes meten met online tools (5 tips)

Offline reclamecampagnes meten met online tools (5…

Online marketing heeft als groot voordeel ten opzichte van offline marketing, dat het zeer goed meetbaar is. Maar ook offline marketing is te meten met online tools. via blog @PauwR

Is Twitter nog wel een sociaal netwerk?

Is Twitter nog wel een sociaal netwerk?

Twitter kun je al lang niet meer zien als een interactief medium, waar continu conversaties gepleegd worden. Twitter is een informatiebom geworden. Is Twitter een kennisnetwerk aan het worden? blogbericht van @zzziggyman via @frankwatching

Laatste "#KHDD BLOG" artikel
Opinie
Opinie