Gespot

Bij 'Gespot' vind je diverse multimedia content die hot en actueel is, bijvoorbeeld interessante infographics, een bijzonder artikel of leuke YouTube filmpjes. En natuurlijk laten we weten waarom wij het zo bijzonder vinden.
Communicatie: van persona naar persoonlijk

Communicatie: van persona naar persoonlijk

In onze tijd van social media zal niemand meer ontkennen dat communicatiemanagement meer is dan het managen van het effect van communicatieboodschappen op doelgroepen. Toch is juist in Communicatie dit laatste nog vaak leidend in beleid. via @frankwatching

Email Marketing – Maak een goede eerste indruk

Email Marketing – Maak een goede eerste indruk

Een email nieuwsbrief kan voor uw bedrijf bijzonder interessant zijn, maar hoe krijgt u uw nieuwsbrief naar de bezoekers van uw website? En hoe houdt u uw ontvangers vast? We bespreken het proces vanaf stap 1, het aanmeldformulier.

Social media marketing: het blijft bij zenden

Social media marketing: het blijft bij zenden

Veel bedrijven zien wel de potentie van social media, maar weten nog niet hoe ze de informatie uit de gesprekken kunnen analyseren en gebruiken. En weten dus ook niet hoe hun klanten over hen "praten".

Drie essentiële tips voor een integratie tussen sociale media en e-mail marketing

Drie essentiële tips voor een integratie tussen…

Sociale media en e-mail marketing hebben meer gemeenschappelijk dan vaak gedacht wordt. Ze draaien allebei rond communicatie en relevantie teneinde om een zinvolle dialoog aan te gaan met de klant.

Webshops en korting: 10 mogelijkheden en 10 tips

Webshops en korting: 10 mogelijkheden en 10 tips

Alles dat online gebeurt, lijkt tegenwoordig wel met korting te maken te hebben. Korting is hot. Maar wat is een verstandig beleid ten aanzien van kortingsacties voor webshops?

Webcare: online klantvriendelijkheid of angst voor reputatieschade?

Webcare: online klantvriendelijkheid of angst voor…

De "burgeroorlog" van Youp van 't Hek tegen T-Mobile heeft het belang van goede webcare weer aangetoond. Maar wat is de drijfveer van grote corporate ondernemingen achter webcare?

Kittyhawk believes in Liquid Internet. Do you?!

Kittyhawk believes in Liquid Internet. Do you?!

Kittyhawk believes in Liquid Internet. Do you?!

Twitterverslag Robert Cialdini’s Influence-seminar

Twitterverslag Robert Cialdini’s Influence-seminar

Persuasion professor Robert Cialdini komt één keer per jaar naar Nederland. Vrijdag 1 oktober gaf hij het seminar De Psychologie van het Overtuigen in Amsterdam, samen met 7 Nederlandse experts.

How great leaders inspire action Simon Sinek's Golden Circle

How great leaders inspire action Simon Sinek's Golden…

Zeer inspirerend verhaal van Simon Sinek. Een wijze les voor elke organisatie die nog steeds alle tijd, energie en budget steekt in het hard roepen over wat ze ze doet en hoe ze dat doet. Wakker worden: het gaat om de vraag waarom je dat doet! TEDx presentatie van Simon Sinek over het Golden Circle…

Nieuwe commercial over Groene Stroom van Essent en Nuon door Greenpeace

Nieuwe commercial over Groene Stroom van Essent en…

Greenpeace heeft een nieuwe spoof gemaakt rond de commercial van Nuon en Essent onder de titel "Nuon toont haar ware gezicht".

Briljante Tipp-Ex viral via YouTube: NSFW. A hunter shoots a bear!

Briljante Tipp-Ex viral via YouTube: NSFW. A hunter…

Tipp-Ex (ja, dat low interest brand wat producten maakt om schrijf- en typefouten te corrigeren) heeft met een hele interactieve film op Youtube laten zien dat hoe een merk zich kan onderscheiden.

Het belang van een prominente zoekfunctie

Het belang van een prominente zoekfunctie

Een zoekfunctie is een element wat vaak onderbelicht is. Door de inzet van een prominente zoekfunctie kan je bezoekers langer op je website houden.

Old Spice Case Study, 107% meer verkoop

Old Spice Case Study, 107% meer verkoop

Hoe zorg je ervoor dat je als merk een sterke comeback kan maken door de inzet van Social Media? Old Spice deed het. Kijk hier naar de case study.

Facebook voor bedrijven: een fanpagina in 10 stappen

Facebook voor bedrijven: een fanpagina in 10 stappen

Facebook groeit ook in Nederland razendsnel en daarmee wordt dit online sociale netwerk ook voor Nederlandse bedrijven steeds interessanter en relevanter. Tijd dus voor een fanpage: een handig 10-stappenplan via Frankwatching.com.

Long tail belangrijker voor SEO met Google Instant

Long tail belangrijker voor SEO met Google Instant

Voor SEA en SEO wordt de long tail belangrijker. Met de komst van Instant zal de internetter vaker blijven typen tot ze in het zoekveld en de bijbehorende opkomende zoekresultaten zien wat ze willen.

Laatste "#KHDD BLOG" artikel
Opinie
Opinie