Infographic: de geschiedenis van adverteren op YouTube

In deze infographic van Mashable kun je zien hoe YouTube zich als social netwerk en als advertientie platform ontwikkeld heeft sinds haar oprichting.

YouTube is sinds haar oprichting in 2005 zonder twijfel en al jaren het grootste social video platform. Dagelijks mag het platform zich verheugen op meer dan 2 miljard hits. En met de opkomst van mobiel is het inmiddels ook het meest bezochte social video netwerk op mobiel, met 7,1 miljoen unieke bezoekers per maand.

Inmiddels weet YouTube aan haar content ook geld te verdienen: meer dan 2 miljard views per week is op betaalde content. In deze infographic van Mashable kun je zien hoe YouTube zich als social netwerk en als advertientie platform ontwikkeld heeft sinds haar oprichting. En check ook deze infographic over de geschiedenis van adverteren op Facebook.

 De Geschiedenis van Adverteren op YouTube

 

Bron: Mashable Klik op de infographic voor een vergroting.

Wil je meer weten over adverteren op YouTube? Aarzel dan niet om contact op te nemen...

En check ook deze infographic over de geschiedenis van adverteren op Facebook.

 

remco
Remco van Buren
07 aug 2011
Dit artikel is
3803x bekeken

Deel dit artikel via:

  • 1
  • Share on Google+
  • 18
Nieuwsbrief

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben de eerste die reageert!
This thread has been closed from taking new comments.
Laatste "Gespot" artikel
"Close to home | It can wait", de viral video met statement van AT&T