Kittyhawk ontwikkelt EK actiesite voor Interpolis

Interpolis pakt het EK Voetbal aan om een verdieping aan het preventiethema “Voorkomen is beter dan verzekeren” te geven: ”Interpolis - Onvervangbaar”. Immers, sommige persoonlijke items zijn niet te verzekeren doordat ze onvervangbaar zijn. In opdracht van HIT-PR heeft Kittyhawk een campagnesite ontwikkeld.

Reizende tentoonstelling

Voor de introductiecampagne die ontwikkeld is door HIT-PR reist Interpolis met een mini-tentoonstelling door het land. In deze streng bewaakte kluis zijn een aantal onvervangbare items van het EK kampioenselftal uit 1988 en van supporters tentoongesteld. Achter ieder van deze items is een uniek en persoonlijk verhaal te ontdekken; zo zijn er de schoenen van Gerald Vanenburg, het finaleshirt van Marco van Basten, de medaille van Hans van Breukelen en meer. Unieke objecten die staan voor onvergetelijke momenten, emoties én daarom onvervangbaar. 

Microsite

De Interpolis EK88 microsite heeft aantal functies. Op de eerste plaats is het een aankondiging en introductie van de reizende tentoonstelling. Een agenda geeft aan waar én wanneer de tentoonstelling te bezoeken is. Enkele videofilmpjes geven een preview wat de bezoeker kan verwachten met de bijzondere verhalen van Vanenburg, van Breukelen, Mühren en van Aerle. 

Preventie

De site onderstreept de noodzaak voor preventieve maatregelen thuis. Iedereen heeft items in huis die onvervangbaar zijn, zoals het horloge van je oma of erfstukken en foto’s van vroeger. Je moet er niet aan denken dat een inbreker er mee vandoor gaat of een brand je onvervangbare spullen verwoest. De website roept om preventiemaatregelen te nemen en linkt door naar de preventiewinkel. 

Delen van verhalen

Interpolis is benieuwd naar persoonlijke verhalen rondom het ‘EK88. Waar was jij toen ons team de kampioensbeker won? Bezoekers kunnen hun anekdotes delen ondersteund met een foto of Youtube video. 

Stars of ’88

Bezoekers van de tentoonstelling kunnen zichzelf laten vereeuwigen in een verrassende fotosetting. Via de microsite kunnen ze hun beelden terugvinden en delen via social media. 

De EK’88 onvervangbaar website is tot begin juli te bezoeken op www.interpolis.nl/ek88

Wil je meer weten over dit project? Of wat Kittyhawk voor de online platformen van jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan gerust contact met ons op!

Volg ons op Facebook

Laatste "Trots" artikel
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam