Kittyhawk believes in Liquid Internet. Do you?!

Kittyhawk believes in Liquid Internet. Do you?!

Kittyhawk believes in Liquid Internet. Do you?!

Wij geloven dat succesvolle websites F.U.S. gebouwd worden (lees ook dit artikel over Web3.0), wat staat voor:

  • Findable
  • Usable
  • Sociable

Een succesvolle website heeft hier de juiste balans tussen.

Maar we geloven ook dat succesvolle websites (en platformen, mobile apps etc) relevant moeten zijn voor de beoogde gebruikers. En we geloven dat relevantie persoonsgebonden, tijdgebonden en plaatsgebonden is. En je dus pas echt relevantie kunt bieden als de FUS zich kan aanpassen aan elke unieke bezoeker. Door deze vorm van relevantie creëer je online toegevoegde waarde voor je klanten, bezoekers, gebruikers. En zorg je ervoor dat jouw boodschap de boodschap van de klanten wordt.

En we geloven dat Liquid Internet van IQNOMY dat mogelijk maakt.

remco
Remco van Buren
28 okt 2010
Dit artikel is
3852x bekeken

Deel dit artikel via:

  • Share on Google+
Nieuwsbrief

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben de eerste die reageert!
This thread has been closed from taking new comments.
Laatste "Gespot" artikel
"Close to home | It can wait", de viral video met statement van AT&T