Kittyhawk en IQNOMY Inspiratiesessie: Magnetic Content & Online Engagement

Alle marketeers staan in 2012 voor één uitdaging: effectieve engagement online met de doelgroep. Hoe kun je met online activiteiten op effectieve wijze de aandacht krijgen van jouw doelgroep? De oplossingen zijn simpel: Magnetic content & Online engagement.

Samen met IQNOMY inspireren

In deze inspiratiesessie, die gehouden wordt bij S2M in Utrecht en begint om 14:30 staan Magnetic Content en Online Engagement centraal. Tijdens deze sessie is IQNOMY te gast om te vertellen over online engagement verhogen met 'Liquid Internet'. Liquid Internet is de term voor een nieuwe generatie websites waarvan de content geen vaste vorm of plek meer heeft.

Programma Magnetic Content en Online Engagement

14:30 - Sociale relevantie met magnetic content - Jeroen van de Ven

We zijn in de ‘post-advertising age’ beland, waarin het creëren van Earned Media de hoogste prioriteit heeft. Daarin kunnen we beter onze kaarten inzetten op de creatie van ‘magnetic content’ dan teveel te leunen op ‘interruptie marketing’, het klassieke en ongevraagde zenden van reclame. Maar wat is dat nou precies, 'magnetic content'? Waarom is dit zo belangrijk? En vooral hoe kun je dit zinvol gebruiken.

15:30 - Verhogen online engagement - Rob Boeyink
 
Aan de hand van twee praktijk cases (oa PostNL) wordt duidelijk hoe belangrijk het is dat (anonieme) website-bezoekers altijd automatisch realtime relevante content aangeboden krijgen op basis van hun persoonlijke voorkeuren. Dit kan als je gebruik maakt van multi-demensionale profielen 'liquid' containers. Je online succes wordt bepaald door de webgebaseerde oplossingen die de online beleving van jouw klanten versterken.
 
16:30 - Vragen + netwerken
 

Wat krijg je mee naar huis:

  • Wat zijn de vijf criteria waaraan magnetic content moet voldoen

  • Wat zijn de zeven stappen voor de creatie van magnetic content

  • Hoe je een engagement map maakt

  • Hoe je effectief je online engagement verhoogt

  • Welke content platformen je moet gebruiken

  • Bepalen van de waarde van iedere anonieme websitebezoeker

Algemene gegevens inspiratiesessie:

Datum: 12 april 2012
Tijd: 14.00 uur - 17.00 uur
Locatie: S2M Utrecht 

Kosten: Gratis

Inschrijven kun je hieronder of via de Eventbrite.

En vergeet niet: be social and share!

remco
Remco van Buren
02 feb 2012
Dit artikel is
3594x bekeken

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben de eerste die reageert!
This thread has been closed from taking new comments.

Volg ons op Facebook