Kittyhawk inspiratiesessie: magnetic content en klantenservice 3.0

De online wereld verandert sneller dan de wereld van bedrijven. Door de ontwikkelingen en het gebruik van social media en mobiele technologieën vindt een ware revolutie plaats. In deze inspiratiesessie staan we stil bij de mogelijkheden van social media om een optimale online klantenservice ervaring te realiseren. Daarnaast willen we zo in het begin van 2012 even stil staan bij één van de belangrijkste trends voor de online wereld voor de komende tijd, namelijk magnetic content. De sessie wordt 9 februari in Seats 2 Meet in Den Haag gehouden.

BIj Kittyhawk geloven we dat onder andere door de inzet van internet een nieuwe balans ontstaat tussen organisaties en haar doelgroepen. Met alles wat we doen proberen we organisaties te helpen die nieuwe balans te creëren en zo hun markt te veranderen. Dat doen we onder andere door onze visie, kennis en ervaringen hierover op diverse manieren te delen. Zo organiseren wij een serie van inspiratiesessies en workshops voor die mensen en organisaties die in de dagelijkse praktijk op zoek zijn naar concrete handvatten voor het ontwikkelen van hun eigen online universum.

Trends 2012 en klantenservice 3.0

Er zijn natuurlijk steeds meer bedrijven die een vorm van klantenservice via sociale media bieden. Maar het inrichten van een webcare team betekent, zoalshet onderstaaande voorbeeld van het webcare team van Tele2 laat zien, nog niet dat je online daadwerkelijk service verleent.

 Klantenservice2.0: webcare (van het kastje naar de muur met Twitter @Tele2Webcare)

In deze inspiratiesessie, die gehouden wordt in Den Haag, staan we stil bij de mogelijkheden van social media om een optimale online klantenservice ervaring te realiseren. Daarnaast staan we stil bij één van de belangrijkste trends voor de online wereld voor de komende tijd, namelijk magnetic content

15.00 - 16.00 Online relevantie door Magnetic Content, door Jeroen van de Ven

We zijn in de ‘post-advertising age’ beland, waarin het creëren van Earned Media de hoogste prioriteit heeft. Daarin kunnen we beter onze kaarten inzetten op de creatie van ‘magnetic content’ dan teveel te leunen op het ‘interruptie model’, het klassieke en ongevraagde zenden dat reclame. Maar wat is dat nou precies, 'magnetic content'? Waarom is dit zo belangrijk? En vooral  hoe kun je dit zinvol gebruiken en waartoe?

16.00 - 17.00 Klantenservice 3.0,  door Katherine Kucherenko

Iedereen wil meer leads! Maar hoe kan Social Media worden ingezet om sterkere relaties met de klanten te krijgen en te behouden? Waar moet je op letten als je Social Media wilt inzetten om drempels in de customer service te verlagen? Tijdens deze inspiratiesessie krijg je inzicht in het effectief inzetten van deze nieuwe klantenservice kanalen. En als dat goed zit, dan volgen de leads vanzelf.     

17.00 - ..... Napraten met borrel en hapje

In twee uur tijd worden in hoog tempo cases, tips, visies, ideeën, theorieën en praktijk voorbeelden behandeld. Meer dan genoeg om daarna onder het genot van een drankje verder over van gedachten te wisselen.

Voor wie is deze inspiratiesessie interessant?

Dit seminar is ontwikkeld ter inspiratie van ondernemers, directieleden en (marketing, loyalty, crm, customer support etc) managers die met social media een extra dimensie aan hun klantenservice ervaring willen toevoegen. En natuurlijk voor iedereen die door middel van magnetic content extra relevantie in zijn online universum wil toevoegen.  

De kosten en locatie voor de inspiratiesessie

Wij bij Kittyhawk delen graag onze visie, kennis en ervaringen op online gebied. Dat doen we via onze site, op online plekken als Twitter, Facebook,  Linkedin, YouTube en Slideshare, maar ook via seminars. Deelname aan een inspiratiesessie is gratis, de enige bijdrage die we verwachten is een actieve instelling en het delen van eigen ervaringen. 

Datum:
9 februari 2012

Locatie:
S2M Den Haag
Rijswijkseplein 786
2516 LX Den Haag

De koffie staat klaar vanaf 14.30 uur.

Katherine
Katherine Kucherenko
01 dec 2011
Dit artikel is
8467x bekeken

Reacties (21)

Druk bezig met het opzetten van een nieuw concept dus beter preventief klantenservice updaten ;)

Reinoud Tjallema  02 feb 2012 - 15:22
Als communitymanager wil ik me uitaard graag laten inspireren over de trends op dit gebied!
Joska van Asselt  02 feb 2012 - 19:38
Bedankt voor jullie aanmeldingen Tanja, Michael, Reinoud, Roeland en Joska. Linda je bent van harte welkom, zelfs met meer dan twee. Kijk ernaar uit jullie te mogen ontmoeten. Gitta jammer dat je er niet bij kunt zijn. Zouden deze sessie eigenlijk ook gewoon in Frankrijk moeten geven. Komen er vast nog meer mensen op af! Tot volgende week donderdag 9 februari bij Seats2meet Den Haag!
Jeroen van de Ven  02 feb 2012 - 23:45
Graag reserveer ik ook een plekje als dat nog mogelijk is!
Noömi van Brakel  03 feb 2012 - 16:53
Ook ik reserveer graag een plekje! :)

Groet, Mieke
Mieke Haaksma  06 feb 2012 - 10:03
Hallo Jeroen,

Nog even de bevestiging van mijn aanmelding via Facebook.
Ik ben er graag bij samen met een collega van Yenlo.

Groeten,
Arthur
Arthur Rijk  07 feb 2012 - 10:44
Leuk Arthur zie jou en je collega donderdag!
Jeroen van de Ven  07 feb 2012 - 20:57
Helaas kan ik er niet bij zijn, wel heel erg interessant! Geven jullie deze sessie nog op een andere datum?
Marjolein  08 feb 2012 - 13:50
Ola zo op de valreep hoop ik me nog op tijd aangemeld te hebben voor de inspiratiesessie :) Ben erg benieuwd en zal mijn best doen om een steentje bij te kunnen dragen aan de sessie. With Social Greetings Emma
Emma van der Klooster  08 feb 2012 - 16:12
Wij komen graat met 2 personen naar dit event. Wij doen momenteel onderzoek hoe we ons IT-bedrijf effectief kunnen positioneren via Social Media en delen graag onze visie daarover.
Erwin en Sander  08 feb 2012 - 16:15
  1. 1
  2. 2
  3. 3
This thread has been closed from taking new comments.

Volg ons op Facebook