Het internet consultancy bureau Kittyhawk heeft als eerste organisatie wereldwijd de status van 'IQNOMY Certified Partner' verworven.

Het internet consultancy bureau Kittyhawk heeft als eerste organisatie wereldwijd de status van 'IQNOMY Certified Partner' verworven. IQNOMY kent deze status toe aan bedrijven die hun visie op Liquid Internet delen en deze integreren in hun advisering.

 

Kittyhawk partner IQNOMY

 

Als kersverse IQNOMY Certified Partner heeft Kittyhawk directe toegang tot specifieke kennis en ondersteuning van IQNOMY. Dit zorgt ervoor dat Kittyhawk haar klanten op een snelle en betrouwbare wijze kan bijstaan tijdens de implementatie van de Liquid Internet technologie van IQNOMY.

 

 

Kittyhawk en IQNOMY: een ijzersterke combinatie

Remco van Buren, directeur van Kittyhawk, is zeer verheugd met het partnerschap met IQNOMY. Het Certified Partnership stelt het bedrijf in staat om haar klanten met een brede en toekomstgerichte portfolio aan expertise te kunnen adviseren.

Rob Boeyink, CEO van IQNOMY, is trots op het feit dat Kittyhawk de eerste Certified Partner is geworden. Kittyhawk is namelijk vanaf het begin zijdelings betrokken geweest bij de ontwikkeling van IQNOMY. Het vertrouwen dat hieruit is voortgevloeid, in combinatie met de aansluitende visie van Kittyhawk, maakt deze samenwerking in de ogen van Rob Boeyink ijzersterk.

IQNOMY gelooft in Liquid Internet

Liquid Internet is de benaming voor de ontwikkeling waarbij het internet steeds verder doordringt in alle facetten van ons leven. Via onze broekzak, onze auto en ons huis zijn we constant omgeven door het internet. Het is enkel een kwestie van tijd voordat nieuwe internettoepassingen gaan doordringen in bijvoorbeeld onze wasmachines, ijskasten en kleding.

Internet komt dus overal en wordt daardoor steeds persoonlijker. De overvloed aan informatie zorg ervoor dat er onder afnemers en consumenten een groeiende behoefte ontstaat aan toepassingen die zijn afgestemd op hun persoonlijk wensen en behoeftes. Alleen bedrijven en organisaties die er in slagen hun omgeving direct en op een persoonlijke, relevante manier te benaderen, zullen succesvol zijn in de toekomst. IQNOMY's Liquid Internet helpt hen hierbij.

1-op-1 communicatie

IQNOMY is een Software as a Service (SaaS) platform dat bedrijven en organisatie in staat stelt iedere anonieme individuele bezoeker van een website direct en persoonlijk te benaderen. De techniek van IQNOMY zorgt ervoor dat de inhoud van een website zich door middel van realtime multidimensional profiling, automatisch aanpast aan de kenmerken en eigenschappen van elke individuele bezoeker.

Tevens stelt het platform van IQNOMY website-eigenaren in staat om 1-op-1 te communiceren met hun bezoekers. Gebruikers van IQNOMY hebben namelijk realtime inzicht in het gedrag van elke bezoeker. Het systeem houdt constant bij hoeveel bezoekers er online zijn en welke gedrag zij vertonen. Op die manier is constant zichtbaar welke bezoekers op welk moment extra aandacht vereisen of juist veel potentie vertonen. Doordat de inhoud van een website via IQNOMY realtime kan worden beïnvloed, kunnen Realtime-Webstage-Marketeers direct op deze nieuwe kansen reageren.

Door het gebruik van IQNOMY spelen bedrijven en organisaties in op de ontwikkeling waarbij afnemers en consumenten steeds meer persoonlijke aandacht opeisen. Het inzicht in het realtime gedrag van website-bezoekers en de mogelijkheid hier direct op te reageren zorgen ervoor dat er meer uit een website kan worden gehaald dan voorheen denkbaar was.

Wil je weten waarom Kittyhawk liquid internet zo belangrijk vindt? Lees dan dit artikel

Bron: IQNOMY

Wil je meer informatie over dit project of wil je automatisch op de hoogte blijven van de online ontwikkelingen, dan kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Volg ons op Facebook

Laatste "Trots" artikel
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam