Realtime internet marketing met IQNOMY Liquid Internet

Op 99% van de sites krijgen alle bezoekers dezelfde content en functionaliteiten voorgeschoteld. Terwijl toch elke bezoeker een uniek individu is met zijn eigen gewoonten, wensen en manier van gedragen op een site. Dat betekent dat je eigenlijk altijd consessies moet doen op individueel niveau aan de algemene deler om maximale conversie te bereiken.

Maar stel nou dat je de content en functionaliteiten kunt aanpassen aan de eisen, wensen en gedragen van elke unieke bezoeker? Wat zou dat voor de conversie per bezoeker betekenen? En stel nu dat je realtime kunt ingrijpen op het gedrag van elke unieke bezoeker? Wat zou dat voor de conversie betekenen?

IQNOMY Liquid Internet maakt dit mogelijk. Deze video geeft een goed idee wat de mogelijkheden zijn als je de mogelijkheden hebt om realtime internet marketing te bedrijven.

remco
Remco van Buren
08 dec 2010
Dit artikel is
3370x bekeken

Deel dit artikel via:

  • 2
  • Share on Google+
  • 0
Nieuwsbrief

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben de eerste die reageert!
This thread has been closed from taking new comments.
Laatste "Gespot" artikel
"Close to home | It can wait", de viral video met statement van AT&T