Redesign corporate website DMV International door Kittyhawk

DMV International is een onderdeel van FrieslandCampina groep en produceert ingrediënten voor de voedselindustrie uit melk. Kittyhawk heeft de look & feel van de corporate website die we eerder al ontwikkeld hebben, aangepast op de nieuwe huisstijl van DMV International.
  • Afbeelding 1
  • Afbeelding 2
  • Afbeelding 3
  • Afbeelding 4

DMV International is een innovatief bedrijf dat de geheimen van melk ontrafelt en omzet naar mooie gezonde half-producten, zoals caseinaten. Medio 2011 is de positionering van DMV aangescherpt en de huisstijl vernieuwd. De corporate website van DMV die Kittyhawk eind 2010, begin 2011 ontwikkeld heeft, hebben we voorzien van een nieuwe look & feel.

De doelstelling van de website van DMV International

Via de website contactmomenten genereren met klanten en prospects. Daarbij ligt de focus op direct contact opnemen of op het aanvragen van productsamples.

Het concept achter het redesign van de site 

De website van DMV is gericht op B2B markt, waarbij inkopers, voedingsspecialisten en marketeers uit de industrie de primaire doelgroepen zijn. Om deze groep beter te bedienen hebben we het productportolio van DMV centraal gezet in het ontwerp. Door middel van een gemakkelijke product en/of applicatiekiezer kan snel een geschikt ingrediënt worden gevonden. Op diverse plaatsen wordt de mogelijkheid geboden om contact op te nemen of een productsample aan te vragen.

De techniek die gebruikt is

Met het redesign is alleen de front end aangepast op de nieuwe positionering en huisstijl van DMV. De techniek en functionaliteiten zijn gelijk gebleven. De gehele website is ontwikkeld op het content management systeem (CMS) ModX aangevuld met enkele maatwerk widgets.

 

Wil je meer weten over deze corporate website en de keuzes die we gemaakt hebben of wil je eens van gedachten wisselen over een eigen website, neem dan gerust contact met ons op. 

Volg ons op Facebook

Laatste "Trots" artikel
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam
Facebookcampagne Spa Zuiver Amsterdam