The Coke Dance Vending Machine. Wat zou jij doen voor een gratis Coca-Cola?

Sinds de Open Happiness Campagne van Coca-Cola zie je op YouTube continu initiatieven voorbij komen waarbij mensen door Coca-Cola even uit de dagelijkse sleur worden gehaald voor een verfrissend momentje. Zo ook in Korea, even lekker dansen met de Coke Dance Vending Machine. Voor de fun natuurlijk! En een gratis flesje Coke...

Coke Dance Vending Machine

 

De "Open Happiness Campagne" van Coca-Cola

Sinds de start van de Open Happiness campagne in 2009 probeert Coca-Cola mensen eraan te herinneren dat ondanks alle uitdagingen, stress en drukte van het moderne leven er altijd momenten zijn waarop je van de simpele dingen van het leven kunt genieten. Sterker, ze proberen continu om mensen te inspireren meer positivisme, optimisme en fun in de alledaagse hektiek te creëren. En nodigt ze direct of indirect uit om die happiness te delen. 

Coke Dance Vending Machine

En die campagne filosofie wordt over heel de wereld doorgetrokken van above the line tot below the line en inshop experiences. Een mooi recent voorbeeldje daarvan komt uit Korea en kwamen we tegen op YouTube. Shoppen doen mensen altijd graag voor een happiness momentje, dansen is hotter dan hot sinds de successen van programma's als The Ultimate Dance Battle en we zijn steeds vaker fysiek onderdeel van games sinds de introductie van de Nintendo Wii. Die zaken heeft Coca-Cola gecombineerd in Korea. In een winkelcentrum staat een grote Coca-Cola machine met een flink beeldscherm. De toevallige voorbijganger die even stil blijft staan voor de machine wordt plots in het beeldscherm geprojecteerd en uitgenodigd om samen een dansje te doen. En doe je dat goed, dan krijg je natuurlijk een koud flesje Cola. Een Open Happiness momentje, zeg maar.

Voor welk product of merk zou jij een dansje wagen?

remco
Remco van Buren
02 okt 2012
Dit artikel is
5383x bekeken

Deel dit artikel via:

  • Share on Google+
Nieuwsbrief

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben de eerste die reageert!
This thread has been closed from taking new comments.
Laatste "Gespot" artikel
"Close to home | It can wait", de viral video met statement van AT&T