Why How What

De Golden Circle bestaat uit drie cirkels. De kern is why, daarna volgt how en de buitenste cirkel vertegenwoordigt what. De meeste bedrijven denken, handelen en communiceren vanuit de buitenste ring ("what") en werken vervolgens naar binnen ("how" en "why"). Maar sommige bedrijven, de bedrijven die willen blijven inspireren en vernieuwen, beginnen bij de kern: "why".

Kittyhawk's Why: Make Change Happen

Elke werkdag beginnen wij met een doel: Make Change Happen. Wij geloven dat de wereld verandert naar een soort van "ervaringen economie", waarbij het aangaan van een dialoog, het opwekken van interactie, het stimuleren van participatie de noodzakelijke binding en betrokkenheid creëert voor succesvolle ervaringen. Online speelt daarin een belangrijke rol. Maar diezelfde online wereld verandert sneller dan bedrijven kunnen of willen veranderen. Onze missie is om bedrijven te helpen veranderen. 

Golden Circle: Why How What

 

Kittyhawk's How: Building Social Business

Alles waar we goed in zijn, hebben we gebundeld in drie woorden: Building Social Business. Enerzijds door te inspireren en kennis te delen over social business en anderzijds door social business strategieën te ontwikkelen voor bedrijven, proberen we ze te helpen in de ontwikkeling naar een social company. Want social business is sustainable business. Daar kunnen we heel veel moois over vertellen, maar waar het kort gesteld op neer komt is dat we op zoek gaan naar een (online) social business model vanuit de ‘Waarom’ vraag van bedrijven. Vervolgens bepalen we de juiste tipping point strategie waarbij het inspireren van innovators en early adaptors en het creëren van de ‘groundswell’ centraal staat. 

Tipping Point Strategieën obv het "The Chasm" model

 

Kittyhawk's What: Creating and Integrating Online Universums

Als internetadviesbureau ontwikkelen wij voor merken en organisaties hun online universum. Wij werken aan de strategieën voor B2C en B2B bedrijven, vervolgens voeren wij deze uit en optimaliseren deze. Wij adviseren over de volledige integratie van online activiteiten in de algemene business- & marketingstrategie van de organisatie en begeleiden hen als inspirator en coach in de ontwikkeling naar een social company.

Online speelveeld voor traffic en content stromingen in Online Universum 

 

 

Deel dit artikel via:

  • 2
  • Share on Google+
  • 5
Nieuwsbrief

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben de eerste die reageert!
This thread has been closed from taking new comments.

Volg ons op Facebook