Kittyhawk Workshop: Magnetic Content

Alle marketeers staan in 2012 voor één uitdaging: effectieve engagement online met de doelgroep. Hoe kun je met online activiteiten op effectieve wijze de aandacht krijgen van jouw doelgroep? De oplossing is simpel: Magnetic Content!

Probleem voor online marketeers is het gebrek aan adequate prestatie-indicatoren en meetsystemen om de marketing performance te meten. Frustraties over hoe om te gaan met de online consument, die in grote mate een steeds kortere aandachtsspanne heeft en in toenemende mate resistent wordt voor reclame.
Magnetic content zou zomaar de sleutel kunnen zijn voor online marketing succes. Magnetic content is content die zo relevant, zo vermakend of zo informerend of bruikbaar is dat de content de tijd en aandacht van consument op eist. De consument komt op een natuurlijke manier naar de content toe.

In deze clinic leert u:
-Hoe u op 5 verschillende manieren met Magnetic Content bezoekers kunt aan trekken en vasthouden.

- Welke prestatie indicatoren van belang zijn bij het creëren van Magnetic Content

- Hoe u met een 7 effectieve strategieën Magnetic Content kan toepassen binnen zes online kanalen. 

Duur: 4 uur
- Groepsgrootte: max 10 personen
- Prijs: € 195,-
- Doelgroep: Online Marketeers, Marketing Managers, Content Managers en Communicatie Managers

jeroen
Jeroen van de Ven
07 mrt 2012
Dit artikel is
2305x bekeken

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Ben de eerste die reageert!
This thread has been closed from taking new comments.

Volg ons op Facebook